Winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen
Verzenden
Normaliter wordt uw bestelling binnen 24 uur verzonden. Binnen Nederland met UPS of DPD. Binnen Europa met UPS, DPD of FedEx. De rest van de wereld met FedEx. Leveringen buiten Nederland zijn volgens Incoterms DAP.
Voor Nederland met UPS of DPD |
>€25 = GRATIS VERZENDING! |
Binnen 24 uur verzonden |
Voor Europa zone 1 met FedEx, UPS of DPD |
€ 12,00 ex. BTW |
1-4 werkdagen levering |
Voor Europa zone 2 met FedEx of UPS |
€ 19,00 ex. BTW |
2-4 werkdagen levering |
Voor de USA & Canada met FedEx Economy |
€ 19,00 |
4-7 werkdagen levering |
Voor de USA & Canada met FedEx Priority |
€ 39,00 |
2-4 werkdagen levering |
Voor Australia, NZ, Oceania* |
€ 49,00 |
5-10 werkdagen levering |
Rest van de wereld met FedEx* |
€ 39,00 |
2-7 werkdagen levering |
* Because of its weight/volume the Mac Studio has a surcharge for APAC countries because of the high fuel surcharge FedEx is charging.
Consumenten Herroepingsrecht
Indien u als consument door MyElectronics geleverde artikelen wenst te retourneren dan kunt u (per email) een RMA-nummer (Return Merchandise Authorization) opvragen. Met dit RMA-nummer kunt u de geleverde artikelen uiterlijk binnen 14 werkdagen na ontvangst van de geleverde artikelen retourneren in originele verpakking, onder toezending van een kopie van de betreffende factuur of pakbon en liefst met vermelding van de reden van retourzending. U dient zelf de kosten voor de retourzending te dragen.
Indien u als zakelijke klant bij MyElectronics online besteld is het Consumenten Herroepingsrecht uitdrukkelijk uitgesloten. In overleg staan wij in de meeste getallen evengoed toe geleverde artikelen te retourneren. U kunt (per email) een RMA-nummer (Return Merchandise Authorization) opvragen. Met dit RMA-nummer kunt u de geleverde artikelen uiterlijk binnen 14 werkdagen na ontvangst van de geleverde artikelen retourneren in originele verpakking, onder toezending van een kopie van de betreffende factuur of pakbon en liefst met vermelding van de reden van retourzending. U dient zelf de kosten voor de retourzending te dragen. Criterium voor het onderscheid tussen Consumenten en Zakelijke bestellingen is de tenaamstelling van de factuur. Als u de bedrijfsnaam invult voor op de factuur dan is dit een zakelijke bestelling.
Indien de artikelen ongebruikt zijn en tijdig en correct zijn geretourneerd, betaalt MyElectronics u de betaalde prijs, met uitzondering van de verzend- en verzekeringskosten, zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na retourontvangst van de artikelen terug.
Wanneer de door MyElectronics afgeleverde artikelen niet binnen de "zichttermijn" van 14 werkdagen zijn teruggezonden, gelden de zaken als door u zonder enig bezwaar geaccepteerd.
Van het retourrecht zijn uitgesloten:
batterijen en accu's;
(artikelen met) software;
diskettes, cd's, dvd's en andere media;
verbruiksmaterialen zoals cartridges e.d.;
Speciaal gebouwde systemen/computers
Retourzending van artikelen is voor uw rekening en risico. Het is verstandig bij retourzendingen een bewijs van verzending te vragen.
MyElectronics garandeert de kwaliteit van de door haar geleverde artikelen gedurende 12 maanden na aflevering en binnen de EU volgens de wettelijke termijnen/voorwaarden.
Garantie-aanspraken kunnen alleen binnen 14 dagen na ontdekking van het gebrek schriftelijk bij MyElectronics worden ingediend en wel met een korte omschrijving van het gebrek en onder toezending van een kopie van de factuur.
Deze garantie houdt in dat indien aan de gestelde voorwaarden is voldaan, MyElectronics het artikel of repareert of vervangt (ter keuze van MyElectronics) zonder dat u de kosten daarvan dient te betalen. Deze garantie omvat echter geen bijkomende kosten, zoals van in het kader van de reparatie of vervanging getroffen noodzakelijke (bouwkundige e.d.) voorzieningen.
Deze garantie is niet van toepassing indien:
U wijzigingen aan het artikel of apparaat heeft aangebracht en/of een eventueel garantiezegel is verbroken
Sprake is van gebreken die ontstaan zijn door foutief of onoordeelkundig gebruik, zoals het niet in acht nemen van de bijbehorende gebruiksaanwijzing;
Het gebrek is ontstaan door opzet of grove onachtzaamheid;
Sprake is van een van buiten komend onheil, zoals blikseminslag, stroomuitval, natuurrampen enz.;
MyElectronics niet (tijdig) in de gelegenheid is gesteld voor onderzoek van de klacht en het eventueel herstellen van het gebrek.